Vozički so danes nepogrešljiv del otroške opreme, brez njih bi bila vzgoja, rast, razvoj, skrb in nega otroka bistveno težja.
V današnjem času vozički uporabnike in lastnike navdušujejo z vrsto lastnosti, ki so bile še do nedavnega tujka in neznanka. Za lastnosti, ki so bile tujka in neznanka praktično nismo vedeli, saj jih ni bilo moč kupiti. Ponudba je pestra in bogata, zato se velja, takrat ko se odločamo za nakup, pogledati vso množico vozičkov, ki so nam na voljo. Otroška trgovina je dober kraj, kjer je ponudba pestra, imamo pa tudi mnogo informacij o tem kaj je primerno kupiti, kaj je priporočljivo glede na naše zahteve, kakšne so lastnosti v praksi, kako se bodo lastnosti obnesle v prihodnosti in še mnogo drugih. Otroška trgovina je pri tem lahko klasična z pultom, blagajno in izložbo ali pa spletna trgovina, kjer so artikli smiselno razporejeni po posameznih skupinah. Prodajalci v otroških trgovinah so dober vir informacij, saj se dnevno srečujejo z podobnimi kupci, obenem pa z komunikacijo pridobivajo dodatne in bogate informacije. Bogate in dodatne informacije jim nudijo kupci in obiskovalci otroške trgovine, ki se znajdejo med pestro ponudbo otroške opreme in drugih prodajnih artiklov. Dodatno so prodajalci v otroški trgovini dobro založeni z informacijam, ki jih nudijo prodajni zastopniki proizvajalcev. Ta vir informacije je ravno tako pomemben, saj ima prodajni zastopnik mnogo informacij, ki kupcem na eni strani brez njih ne bi bile znane, so pa zanje zanimive in pomembne. Prodajni zastopnik tesno sodeluje z proizvajalcem in njegovim razvojnim oddelkom, zato z izmenjavo informacij oboji veliko pridobijo. Razvojni oddelek in proizvodnja, brez stika z kupci prek posrednika ne bi mogli izvedeti kaj trg povprašuje, kaj išče, kaj konkretno na njihovih proizvodih pogrešajo, kaj bi bilo primerno in pametno na točno določenih lastnostih spremeniti ter mnogo drugih. Podobno prodajni zastopnik ve prodajnemu osebju ali mogoče celo direktno kupcem veliko povedati o razvojnih naporih in usmeritvah. Tako jih lahko pouči o mnogih lastnostih, ki z vidika trgovcev ali uporabnikov niso znane, pa so še kako koristne in dobrodošle za uporabo.
Vozički bo tako ob nakupu verjetno najbolje predstavljeni v otroški trgovini, ki je križišče raznolikih informacij, idej in zahtev. Združene v celoto informacije, zahteve in ideje, bodočemu kupcu dajo obsežno in bogato listo lastnosti, katere velja upoštevati za dobre uporabniške izkušnje v prihodnosti. Tako kot na drugih področjih življenja, z naključnim obiskom trgovine velikokrat izvemo mnogo novega, kar nam bo koristilo, ko se bodo vozički kupovali.