Obstaja več vrst ležajev, ki so na voljo za več različnih aplikacij v številnih panogah. V avtomobilski industriji pa so mehanski ležaji primarnega pomena. Uporabljajo se kot povezava med dvema različnima avtomobilskima deloma. Ko so pravilno nameščeni, omogočajo premikanje in vrtenje delov v linearni smeri. V avtomobilski industriji dosegajo pri montaži vozila več različnih ciljev, in sicer pomagajo vozilu pri ravnanju z velikimi bremeni, zmanjšujejo trenja in izboljšujejo zmogljivost vozila. Ležaji v nadaljevanju predstavljajo največjo zastopanost in uporabo v avtomobilski industriji. Prav tako je avtomobilska industrija njihov največji porabnik.
Kroglični ležaji omogočajo zmanjšanje trenja, ki se vrti med dvema površinama, največkrat prav med samim vozilom in cestno podlago. V avtomobilski industriji so zelo pogosto uporabljeni in so za to industrijo ključnega pomena. Njihova druga pomembna lastnost je v tem, da lahko vozilo učinkovito pospeši ali zmanjša hitrost. To doseže s podporo potisnih, aksialnih in radialnih obremenitev.
Drsni ležaji, ki ne vsebujejo valjnih elementov, se v avtomobilski industriji zelo pogosto uporabljajo, predvsem zato, ker lahko prenašajo velike obremenitve in precejšnje nosilnosti. Poleg tega igrajo pomembno vlogo pri pogonu vseh vozil. Zagotavljajo začetno povezavo med statičnimi območji in premičnimi deli avtomobila. Njihova prednost je tudi v tem, da so za tovrstno uporabo cenovno zelo dostopni. Drugo prednost pa avtomobilska industrija vidi v njihovi dolgi življenjski dobi, saj so zelo trpežni in odporni.
Aksialni ležaji so sestavljeni iz treh glavnih delov. Znatno pomagajo pri podpori aksialne obremenitve in omogočajo vrtenje med dvema deloma. Na voljo je več različic in sicer: cilindrični, sferični in aksialni ležaji v obliki stožčastih valjev. Najpogosteje se uporabljajo v avtomobilskih in vesoljskih aplikacijah.