Popravilo menjalnikov je možno za avtomatske menjalnike in tudi za ročne, klasične menjalnike. Vsak od njih ima lahko kakšno okvaro čez čas, saj gre za mehanske dele avtomobila, ki se obrabijo. Največkrat se v menjalniku menja olje, če se zatika ali gre na trdo oziroma ne reagira dobro. Popravilo menjalnikov je različno opravilo in se razlikuje od tipa avta do tipa avta, kajti narejeni so lahko precej drugače, zaradi tega pa je tudi cena popravila precej različna.
Največkrat pride pav popravilo menjalnikov takrat, ko že ugotavljamo, da z vozilom nekaj ni čisto enako, kot je bilo prej. Ali težko speljujete, se zatika pri menjanju prestav, ali imamo občutek, da sploh ni v pravi prestavi, kar je še najbolj tipično za avtomatske menjalnike. Mojster ne bo vedel točno, kaj je treba popraviti, dokler ne odpre menjalnika in vidi, za kaj gre.
Popravilo menjalnikov se največkrat začne z menjavo olja v menjalniku, saj se naberejo razni opilki, ki povzročajo trenja, hkrati pa se olje postara in ni več tako viskozno, kot ko je novo. Olje se izrabi podobno kot olje za pečenje hrane. Če menjalnik še vedno ne deluje dobro, poten se nadaljuje pregled menjalnika in se ugotavlja napaka. Kako hitro se bo napaka odkrila je odvisno tudi od tega, kako je menjalnik narejen. Nekateri s bolj preprosti in logični kot drugi ter tudi kakovostni, tako da je kar razlika med znamkami avtomobilov.
Popravilo menjalnikov ni samo vezano na avtomobile ampak tudi na druga vozila, kot so kombinirana, tovornjaki in se druga na primer gospodarska vozila, ki uporabljajo posebne menjalnike za svoje delovanje. Delujejo sicer na enak princip, razlika je v tem, da so nekoliko drugačni od osebnih avtomobilov zato, ker morajo premakniti naprej težko vozilo, zato so večstopenjski in ne samo do pet ali šest stopenj, kot je to pri osebnih vozilih.